1. Objednávka
Minimálna hodnota objednávky pre rozvoz je 20 €. Pokiaľ nie je objednávka vyrobená, je možné ju stornovať telefonicky na tel. čísle 0907 535 785 alebo mailom na objednavky@natachapacal.sk
2. Platba
Platbu je možné zrealizovať:
- pri osobnom odbere na prevádzke počas otváracích hodín prevádzky zverejnených na www.natachapacal.sk
- pri prevzatí tovaru pri dovoze hotovosťou
- priamo cez www.natachapacal.sk podľa ponúkaných možnosti
3. Dodacie a platobné podmienky
V prípade dodania kuriérskou službou SWEES s.r.o. cena za dovoz závisí od adresy doručenia, ktorá je uvedená na www.natachapacal.sk
Predávajúci sa zaväzuje
Dodať správny druh a množstvo tovaru tak, ako bola uvedená v čase objednávky, na základe objednávky zákazníka v dohodnutej cene.
Adekvátne zabaliť tovar a dodať objednávku v dohodnutej lehote dodania – zverejnené na stránke www.natachapacal.sk v čase objednania. V prípade, že objednávku nie je možné splniť (dodať) bude zákazník kontaktovaný operátorom a bude mu ponúknutý podobný produkt. V prípade, že objednávku nie je možné doručiť v dohodnutej lehote je zákazník kontaktovaný operátorom na dohodnutie ďalšieho postupu.
Vystaviť a priložiť daňový doklad - pokladničný blok, prípadne na požiadanie faktúru.
Kupujúci sa zaväzuje
- prevziať objednaný tovar a zaplatiť za objednaný tovar
Predávajúci nenesie zodpovednosť
- za oneskorené dodanie objednaného tovaru zavinené kuriérom SWEES s.r.o.
- za poškodenie tovaru zavinené kuriérom SWEES s.r.o.
4. Reklamácie
Reklamácie sú vybavované
- telefonicky denne na tel. č. 0907 535 785
- mailom na objednavky@natachapacal.sk
- prostredníctvom kuriéra
- osobne na príslušnej prevádzke počas otváracej doby
5. Spôsob vrátenia tovaru
- osobne
- prostredníctvom kuriéra
- spôsob vrátenia peňazí pri uznaní reklamácie:
- pri hotovostnej platbe za objednávku peniaze vrátime ihneď v hotovosti
6. Záruka
Záruka platí max. 30 min. po dodaní tovaru. Pre uplatnenie reklamácie je zákazník povinný dodržať uskladnenie max. do 8 °C a mať platný doklad o úhrade. Tovar je možné reklamovať, ak nezodpovedá kvalite a druhu objednaného tovaru, pre reklamáciu musí byť zachovaných 75 % objemu z tovaru. V prípade špecifickej reklamácie je možné pri reklamácii akceptovať menej ako 75 % objemu z tovaru. Na základe dohody so zákazníkom je vykonaná náprava (výmena tovaru, vrátenie peňazí, alebo iná kompenzácia).